18 juni 2016

Krukje


Heerlijk aan het genieten van mijn verlof.. 
Nog veel aan het rommelen, van dingetjes die zijn blijven liggen of die ik alvast graag gedaan wil hebben voor als de baby geboren is. 
Bij de babykamer heb ik de decoratie helemaal afgemaakt, 
maar dit volgt in een volgende post. 
Nu ik wat meer vrije tijd heb, kom ik wat vaker bij de A*tion.. niet goed voor de portemonnee natuurlijk, maar soms kun je er zulke leuke spulletjes vinden! 


Dit krukje heb ik bijvoorbeeld gevonden. Het hout was niet in de juiste kleur, maar het was mooi blank en er zat verder niets op, daarom voor nog geen 15 euro mee naar huis genomen en er een loogbeits van esatto opgezet in de kleur oude eik. Daarna een beetje koffiedik eroverheen en tadaa.. helemaal leuk voor de babykamer. Micha vindt het ideaal, hij pakt het krukje alvast om in het ledikantje de klimmen ;) 



Ook dit tafeltje gevonden.. Hier twijfelde ik een beetje over, omdat het er wat nep uitzag. Toch voor een klein prijsje meegenomen. Er zat al een kleurtje beits op, maar ik heb er nog weer de loogbeits van esatto overheen gezet.. En zo is het tafeltje wel naar mn zin geworden. 
Het heeft een mooi plekje gekregen op onze slaapkamer, handig voor de kraamvisite.. 


En dan is het wachten toch een beetje begonnen.. 
Micha is er helemaal klaar voor, met een leuke letterbanner op zijn kamertje ;) 
Hoelang zal het gaan duren? 1,2,3,4 weekjes? 


Fijne weekend, bedankt voor jullie reacties! 
Lieve groet, Leonie



9 opmerkingen:

  1. Spannend hoor...ik ben heel benieuwd wanneer het kindje zich aandient. Het krukje is heel mooi geworden. Deze loogbeits heb ik nog nooit gebruikt maar ik zie er vaker hele mooie resultaten mee. Veel succes met de laatste loodjes!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een mooi krukje van gemaakt...en ook het tafeltje is leuk geworden...handig die flesjes loogbeits...
    Succes met de laatste loodjes.

    Groetjes,
    Inge...my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ziet het er toch allemaal lieflijk uit, laat de baby maar komen zou ik zeggen, nou ja als het tijd is natuurlijk. Oeps slecht voor de portemonnee zeg dat wel over ruim een week komt er hier een A*tion zowat om de hoek. Nou ja blij zijn met iets kleins is toch leuk. Ik hoop dat je ook fut hebt om te blijven bloggen want we ik ben erg benieuwd wat het gaat worden? Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als alles klaar is mag het baby'tje natuurlijk komen .
    Leuk krukje en tafeltje , met de loogbeits heb je er wat mooi van gemaakt .
    Succes met de laatste loodjes , het word super druk voor jou .
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Leonie, bedankt voor je berichtje op mijn blog, dus ook even jouw blog bezocht. Wat ziet het er mooi uit en wat zal je je verheugen op de komst van een nieuw klein mensje. Kan mij zo voorstellen dat je wat aan het rommelen en veranderen gaat in huis, zo herkenbaar. Leuk van die kleine veranderingen, een krukje, een tafeltje, heel gezellig.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk krukje zeg!!....spannend hoor wachten tot je grote broer word...leuke slinger...sterkte met de laatste loodjes liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Rosalie, wat fijn dat jij een reactie achterliet met een vraag. Want zo kom ik hier op je blog. En dacht meteen, ze heeft diverse posten gemaakt die ik nooit gezien heb. Op de een of andere manier stond je niet meer in mijn leeslijst. Heb er ooit wat uitgedaan, en misschien is die van jou daar per ongeluk bij gekomen. Maar goed, het is weer hersteld, en al je nieuwe posten heb ik gelezen. Je woont prachtig, en je baby krijgt ook een super mooi kamertje.

    Oh, over je vraag. De beuk knip ik meestal twee keer per jaar. Soms een eerder keer. Maar het voordeel van beuk is dat je dan niet zo erg gebukt hoeft te staan. En dat vind de rug veel fijner.

    Groetjes lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het krukje is super geworden met de loogbeits, veel mooier zo. Spannend, bijna bevallen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk! en dat je dat krukje gewoon bij de Action vandaan hebt, niet te geloven. Ook met dat gehaakte eromheen? of heb je dat zelf gedaan.
    Ik wens je nog veel sterke met de rest van de zwangerschap en met die grote broer komt het vast goed. Zo leuk!
    Groetjes,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen