13 april 2016

Badkamerkast


Hierbij de badkamerkast.. hij is helemaal af! 
We hebben eerst de louvre deuren uitgezocht, waarna Jan het kozijn van oud eikenhout er omheen op maat heeft gemaakt. Eerst dacht ik nog wat aan de kleur van het hout te doen, maar toen de kast eenmaal klaar was,
vond ik het wel mooi zo!


Dus ik heb het lekker zo gelaten.. 
Naar het deurknopje heb ik nog wel eventjes gezocht, uiteindelijk heb ik een houten knop gebruikt en geverfd in de kleur piombo van carte colori.

Het is heel fijn, zo'n ruime kast, alles is lekker weggewerkt, zelfs de wasmand!


Verder schiet het op in de babykamer. De kalkverf zit op de muur en de plinten zitten er weer tegenaan.


Voor de babykamer heb ik dit keer de kleur collosseum gebruikt, van carte colori. Ik wilde het kamertje niet te donker maken en ik wilde er graag een bruintint in terug laten komen, maar het moet ook te combineren zijn met grijs.. zelf vind ik het kleurtje mooi uitgepakt!
Vanavond gaan we de meubeltjes boven zetten, die ik heb opgeknapt.. ben benieuwd hoe het staat! 

Lieve groet, Leonie

11 opmerkingen:

  1. Leuk om op de hoogte te blijven van alle vorderingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om op de hoogte te blijven van alle vorderingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie louvre deuren...goede keus om niets aan het hout te doen.
    Kleur in de babykamer vind ik ook erg mooi...ben benieuwd naar de meubeltjes.

    Fijne avond verder,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Leonie, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik kende jouw blog nog niet dus heb me direct aangemeld, supermooi wat ik hier allemaal zie. Je badkamer is ontzettend mooi geworden! Natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

    liefs monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat wordt het toch allemaal mooi bij je, zo sfeervol.
    We willen best meer zien.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je berichtje op mijn blog ...ik volg je hoor...leuke blog heb jij ook liefs fijne dag Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie oplossing , de loeuvre deuren , zo is alles netjes weggestopt .
    De kleur collosseum vind ik ook mooi , ben blij dit eens te zien , ik wou het gebruiken in de keuken .
    Fijne avond ,
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om alles weg te werken achter de deuren, en dan ook nog eens van die prachtige oude deuren. Wat leuk om zo bezig te zijn met het nieuwe babykamertje, spannend. We zien het vast wel in je volgende berichtjes. Bedankt nog even voor je reactie op mijn blog, groetjes en een fijn weekend, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaf zeg heel apart, echte sfeermaker, grtjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig....ga je graag volgen....

    Fijn weekend

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hi ,, i Rosedale ,, I love you house and you blog ,, you have a new follower
    Angelica

    BeantwoordenVerwijderen