19 juli 2015

Eerste kruik..


Met deze kruik is het begonnen..
Een half jaar geleden zijn wij verhuisd naar ons nieuwe droomhuis.. totaal nog niet af, maar.. het begin om de stijl van dit huis te verbouwen naar een sobere landelijke inrichting. De kruik had ik alvast gekocht, deze zou een mooi plekje krijgen in ons grote raam. De takken in de kruik kregen wij op de dag van de sleuteloverdracht als cadeautje bij ons huis, er bleek een magnoliaboom in onze tuin te staan! Leuk als je me wilt volgen, ik hoop regelmatig een
post te maken over de stijl in ons nieuwe huis.
Een lieve groet, Leonie

12 opmerkingen:

  1. Hallo Leonie, ik zie dat je net pas gestart bent. Leuk hoor, en ben benieuwd wat je allemaal laat zien.
    Ik weet dat als er straks meerdere dames jou willen gaan volgen ze om de volgknop gaan vragen, dus misschien handig als je volgers wilt hebben dat je die dan gaat plaatsen.

    Nu even op je vraag terugkomend, bij Carte Colori hebben ze een aantal stukadoors die met dit product mogen werken. En volgens mij staan die ook op hun site. Je kunt het ook regelen met de verkooppunten zoals Seizoen & Stijl. Zelf had ik Slotboom uit Tiel.
    En ik kan het echt aanraden.

    Groetjes Lia
    En ik ga je natuurlijk volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lia,
      Leuk dat je me wilt volgen! ik ben inderdaad net begonnen..
      Bedankt voor je tip! de volgknop is inmiddels geplaatst.
      Ik ga eens kijken welke stukadoors met dit product werken, in jouw badkamer zag het er erg netjes uit, dus ik weet in iedergeval waarbij ik terecht kan. September is de planning voor de badkamer, dus de voorbereidingen gaan van start. Bedankt voor je informatie! Groet, Leonie

      Verwijderen
  2. welkom in blogland! gezellig.. wij gaan je volgen en zijn heel benieuwd naar jullie huis...

    liefs, de Flekzers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in blogland. Zelf heb ik geen blog, wie weet ooit? Zou wel willen maar ben niet zo handig met de pc en helaas ook niet met een fototoestel. Wel heb ik instagram en zo ken ik ook vele blogsters. In ieder geval zie ik uit naar een volgend berichtje van je.
    Groetjes Coby
    cbcosysot IG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo leonie, ik vind het altijd leuk om nieuwe blogsters te ontdekken .
    De allerlaatste foto ziet er dan ook veelbelovend uit , dus ik ga jou ook volgen.
    Ik heb samen met mijn dochter een blog , als je wil , koms eens kijken
    Groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Leonie,
    Leuk dat je begonnen bent met bloggen.
    Ga je ook volgen!
    Succes met jullie verbouwing ben benieuwd naar het resultaat!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leonie, Inderdaad de takken bij een bloemist gekocht namelijk: http://sober-wonen.nl vast ook online te bestellen als je ze even apart mailt.
      ze drogen erg mooi in!
      Fijne avond, Lydia

      Verwijderen
    2. Dat is leuk! dit winkeltje zit bij ons om de hoek! Wat grappig om er op deze manier achter te komen, ben er al een keertje geweest. Ze hebben hele leuke spulletjes, ga snel weer eens kijken! bedankt!
      Groet, Leonie

      Verwijderen
  6. Hoi Leonie,

    Ik zie dat je nog maar net met je blog bent gestart. Welkom!!
    Ik ga je volgen hoor. En de bank is echt geweldig, zit( lees ligt) ook heerlijk!

    Groetjes, Inge
    de knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Inge,
      De bank is inmiddels bezorgd, hij staat echt supermooi! En zit goed.. Ik zal het over een poosje met een foto laten zien. Leuk dat je me gaat volgen!
      Groet, Leonie

      Verwijderen
  7. Ik kom via via op jouw blog terecht. Ik zie dat je pas bent begonnen. Ik ben benieuwd naar wat je nog meer laat zien :)) Ik heb me bij jouw aangemeld hoor :))

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou je hebt zeker een gaaf blog! ik ga je volgen hoor, leuk weer een mooi blog erbij:)
    hoop dat je regelmatig post, en thanks voor de leuke recties op mn blog;-)
    groetje,s Inge R

    BeantwoordenVerwijderen